Just Labradors banner

1 - 4 of 4 Posts
T

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Discussion Starter #1
two nights in a row is never good. And then on the third night going to be at 11 after drinking all afternoon at the baseball game. OMG!!! Where did my weekend go and can I go to sleep now???

Ever have a weekend and you cant believe how quick it went by and just feel bad on Monday?? Yeah that is how I am feeling today.
 

·
Registered
Joined
·
9,629 Posts
dare1969 said:
You have Lindsay Lohan disease. ;)
LOL!!!

I feel like crap just reading about it. Can't do that stuff anymore, especially not with getting up at dawn to run.
I could do it in my early 20's though, but 35 & 2 kids later...nah ;D.
 
1 - 4 of 4 Posts
Top